kicksie ! ★ mackatic™

  • Member since Sep 15th 2015
Posts
10,505
Bookmarks
12
Likes Received
293
Profile Hits
2,121
Let's Share! has (finally) launched! Our first article is a World of Tanks Guide by Enderclaw!
  • QUE PASA NENG
  • AHHHH BEX :0
    • AHHHH YESSS SO YOU WATCH ANDI MACK?? I love you already haha <33
    • How could I live without it? Bex is my favorite character tbh.
    • SAME! She's such a queen ahhh I love her
    • favorite ship?? :0
    • Bex and Bowie for sure <33 how about you?
  • guess who
    still lives
    binch
    • OMG BATTER :0
      HIIIIIIII
      IT’S BEEN SO LONG
    • yes b/c i've been dead for v. long
      where am i booting a character
      or at least joining a chat to yell @ people
      *hugs*
  • / flies in
    yo bitch i’m peter pan and you are my lost boy
    together we will sail the seas, fight hoes, and stay young
    are you in?
    • HECK YEAHHHHHH!!!!!
    • THEN HOP ONTO MY SHIP AND WE SHALL SAIL
      SAIL TO N E V E R L A N D
    • TO NEVERLAND!!!!
      *hops on ship, almost falling off in the process because clumsiness but manages to catch self*
      boiiii this is gonna be the best adventure mhmm
    • TO NEVERLAND!
      / holds out pan weapon like a sword towards the front of the ship
      mmmmhm
      we pan hoes are gonna go places yes
    • heck yeah we are!
      *pulls out matching little pan pins and sticks one to shirt before handing one to dreamy*
      WE ARE OFFICIAL NOW YUP
  • ⊂ヽ
    \\Λ_Λ
    \( ˇωˇ)
    / ⌒
    / へ\
    / / \\
    レ ノ ヽ_つ
    / /
    ( (ヽ
    | |、 \
    | 丿 \
    | | ) /
    ノ ) Lノ
  • *leaves you a ton of cookies* i miss and love you ;~; i hope you've been doing well
    • TAPIIIIII I MISS AND LOVE YOU TOO AHHH <33
      also thanks for the cookies c:
  • pika pikachu
  • i almost necroposted a skyclan thread with you in it back from 2016.
    • omg really? Wow, that must've been from so long ago though.
    • 53 pages back

      i need a social life

      rip
  • UNIVERSE
    UNIVEEEERSE
    • omg I almost didn't see this comment but then the universe wouldn't allow that so it told me to look at my wall. UNIVEEERSEEE!!!
  • "I'm standing on the edge
    And everything I know-oh-oh
    Is blown away.

    Life is upside down
    But anyway it go-oh-ohs,
    I'll work it out.

    Oh oh oh oh oh oh
    Here we go!

    One, two, three...

    I'm ready for tomorrow
    Tomorrow starts today
    There ain't no map to follow
    But I'm with you all the way.
    I'm ready for tomorrow
    Tomorrow starts today
    There ain't no map to follow
    But I'm with you all the way
    All the way."
  • KICKSIE IS BEST MOM. IT'S OFFICIAL. I CANNOT BE CONVINCED OTHERWISE.
    so much so that I accidentally wrote it on my sub account + wrote it again on my main lmao.
  • KICKSIE IS BEST MOM. IT'S OFFICIAL. I CANNOT BE CONVINCED OTHERWISE.
  • partymom hurt her toe on a carpet spread the word
    • it's not a party until your carpet hurts your toe okay
  • notice meee c,:
  • ily
  • i pelted bree with pebbles whatcha gonna do about it
    • OMFG IM DYING
      I SAW A POST YOU POSTED ABOUT INACTIVITY BUT I THOUGHT IT WAS IN THE HELP DEN SO I POSTED SOMETHING ABOUT GOOD LUCK BUT IT WASNT
      IT WAS IN RIVERCLAN OOC
      I DELETED IT BUT WOW GOOD JOB REBS
  • You were doing a wonderful job, Kicksie <3 Don't let anyone make you feel differently.
  • /passes Kicksie a crumbled cookie
    make me leader of Riverclan and you'll have more where this came from 8)
  • --boops kicksie-- congrats on becoming a mod man. You deserve it c:
  • um kICKPAW WHERE IS MY PITCHFORK
    • Why?? who do you have to punch for me now?
    • idk man I just lost my pitchfork with the site transfer
      it was once sitting by the exiles
      but now it's not there D:
    • oh jeez, someone from the exiles probably took it then rip
    • probably playing stabby stab over there with MY pitchfork D:
      I just got it polished, too :'(
    • bree chill I'll buy you a new one for your birthday okay my darling?
  • *kicks your wall*
    • HEY STOP TRESPASSING YOU CHILD
    • jk ily machi <33
    • 'kick' is in your name don't patronize me!!!! <3

      ily kicksieboo <3
    • my name can be punned so hard
      is punned even a word??
      it should be

      <3
  • i swear if that's your puppy imma steal rn
    • Ha I wish it was my puppy! I just really thought it was cute ahh <33
    • Aw ok I feel on that bc I was abt to hop in my car and literally drive to get that bby
  • Ily kicksie!
  • i love u
  • Kicksie is a big nerd.