THE SANCTUARY'S CHATTING/PLOTTING/SHIPPING HUB ❁

It's that time of month again, check out the gatherings! Leader, Medic, and Official!
Come check out our October Spotlight Contest!
The winners of the September Spotlight Contest are as follows: Art: Tikki! And writing: Spoopius! Congratulations!
FeralFront has finally launched an official Discord server! You can use the link in the menu or click here!
Looking for a traditional clan that causes some chaos w/ the coolest kids around? Check out BloodClan!
  • hey guys!!!

    i'm back after inactivity, yee


    gotta post with noah soon ahh

    UwqCPlt.gif SJy4CXR.gif uJep1By.gif


    .°  "WOULD YOU LIKE TO

    SEE SOMETHING STRANGE?"

    mike, softhues, "damien" / storage / where is october 27th / 4/5 of the angst mafia

    stranger things? stranger things.

  • oh, i'm just gonna be active again this week, that's why lmao


    i'm so tired hngh

    UwqCPlt.gif SJy4CXR.gif uJep1By.gif


    .°  "WOULD YOU LIKE TO

    SEE SOMETHING STRANGE?"

    mike, softhues, "damien" / storage / where is october 27th / 4/5 of the angst mafia

    stranger things? stranger things.

  • Same, getting used to college now, plus i've got my job too, my free time is slowly being taken away from me, yet i shall still post, for the glory of Catsite!

    ?TWISTING THE KALEIDOSCOPE?

    Iris Mallister - The Sanctuary - Shepherd/Leader - 9 months old

    Wolf-Grey Husky with iris eyes

    played by Machiro

    TAGS


  • hoo boy im running on 4 hours of sleep but i finished my homework early

    i hoping i can maybe get in a post or two ??


    also welcome back dream bb!!


    honestly me too machiro

    i have no free time but volleyball is almost over so maybe i'll have free time then

    WE'RE ALL GONNA DIE TRYING TO GET IT RIGHT ・゚✦

    ────────────────── SO AIM HIGH, AND AIM TRUE


  • Good Night Frisk


    I should be getting to sleep, but my muse is actually at an all time high at almost 12 am

    Contact me for any needed information love~

    tumblr_ofyz5qo7sn1ujiyo4o1_400.gif

    tumblr_ofyz5qo7sn1ujiyo4o2_400.gif

    tumblr_oxml9tZEqj1vkccfvo1_500.gif

    Main Account for

    {Markiplier}

    Dr Schneeplstein

    Edd  

    {DarkPaw}

  • y'all, i'm dying

    i want to make like 15M characters now wtf

    no

    stop dream


    dammit school, consuming my activity and muse

    and mom, why you gotta be so rudeee

    don't you know i'm human tooo

    just let me go on my laptop in pEACE

    UwqCPlt.gif SJy4CXR.gif uJep1By.gif


    .°  "WOULD YOU LIKE TO

    SEE SOMETHING STRANGE?"

    mike, softhues, "damien" / storage / where is october 27th / 4/5 of the angst mafia

    stranger things? stranger things.

  • Don't keep making characters, don't you have so many already? c"x

    I really need to follow my own advice as I just made another last night


    You have fallen into the hole of jim to now dream? I love the Jim's especially their mother Jim.

    My mum just gave up on caring, so it's time to be on here whenever I don't work. Can Mark please come back..I don't have shitt to do during the day anymore..There aren't any new videos ","

    Contact me for any needed information love~

    tumblr_ofyz5qo7sn1ujiyo4o1_400.gif

    tumblr_ofyz5qo7sn1ujiyo4o2_400.gif

    tumblr_oxml9tZEqj1vkccfvo1_500.gif

    Main Account for

    {Markiplier}

    Dr Schneeplstein

    Edd  

    {DarkPaw}

  • i have 3 now, but i kinda want to make a mark character tbh / sweats

    but i need to stop

    i can't


    but i really want to make a character kinda based off my dog

    like it's a really good idea lol

    still thinking about it


    yes, i have fallen into the hole of jim

    jim has consumed my life lmao

    i'm now a jim

    i love all jims


    my mom cares about my well being too much :,)

    like way

    too

    much

    i hope he comes back soon, i really miss him ahh

    but seeing him on saturday was good enough for me o:

    i almost cried, but i promised my friend i wouldn't, ahh

    UwqCPlt.gif SJy4CXR.gif uJep1By.gif


    .°  "WOULD YOU LIKE TO

    SEE SOMETHING STRANGE?"

    mike, softhues, "damien" / storage / where is october 27th / 4/5 of the angst mafia

    stranger things? stranger things.

  • How was going to see him, I wanna hear about it O,O I was to poor to afford making a flight and renting a room to see him.

    I want to become a Jim, But I fear I feel more for Damien and The Colonel more then them.

    I made Markiplier as a character because of a friend of mine having an entire thing going for em. I need to stop but my muse has exploded through the roof.


    I would make Damien but that's pretty much Dark before all the terrible shit happened to him

    Doggo character seems nice, I would've cried to see Mark and go to a show because who wouldn't


    Dream could follow with making another Character, I have 5 in total besides the one I decided to kill off a while ago.

    I just keep debating against myself...I swear to god


    Everyone needs a Jim Character

    Contact me for any needed information love~

    tumblr_ofyz5qo7sn1ujiyo4o1_400.gif

    tumblr_ofyz5qo7sn1ujiyo4o2_400.gif

    tumblr_oxml9tZEqj1vkccfvo1_500.gif

    Main Account for

    {Markiplier}

    Dr Schneeplstein

    Edd  

    {DarkPaw}

  • i would totally make a jim character omfg


    it was... amazing. like, it was more than amazing and just... i can't put it into words, that's how great it was. it was funny, sweet, and just plain awesome. people got to go up, and it was pretty cool!!

    i love damien, ahh

    so cool & badass, amirighttt


    i might make him, just gotta come up with a name lol


    i'd only have 4, so that'd be fine

    i'd probably have him go to maybe a medium-paced clan or something

    idk yet

    UwqCPlt.gif SJy4CXR.gif uJep1By.gif


    .°  "WOULD YOU LIKE TO

    SEE SOMETHING STRANGE?"

    mike, softhues, "damien" / storage / where is october 27th / 4/5 of the angst mafia

    stranger things? stranger things.

  • I don't mean to keep replying but

    this is pure gold

    CrankgameJims

    JacksepticJim

    LordJim777

    IceddarkJim

    VerytiredJim

    DarkiJim

    MarkiJim

    GoogleJim

    JimBim

    Jim

    Wilford WarfJim

    Everyone is Jim

    tumblr_oxqo4zA4hy1ujty97o1_500.jpg

    Contact me for any needed information love~

    tumblr_ofyz5qo7sn1ujiyo4o1_400.gif

    tumblr_ofyz5qo7sn1ujiyo4o2_400.gif

    tumblr_oxml9tZEqj1vkccfvo1_500.gif

    Main Account for

    {Markiplier}

    Dr Schneeplstein

    Edd  

    {DarkPaw}

  • i'm in a very chatty mood today lmao

    you should see me in the blizzardclan chat thread, i make like a new page every goddamn time smh


    I SAW THAT ON TUMBLR LMAO

    it was great omg


    i kinda want to make the butler??

    because tyler is goals lol

    UwqCPlt.gif SJy4CXR.gif uJep1By.gif


    .°  "WOULD YOU LIKE TO

    SEE SOMETHING STRANGE?"

    mike, softhues, "damien" / storage / where is october 27th / 4/5 of the angst mafia

    stranger things? stranger things.

  • Tyler is goals though. The butler would be an interesting character to bring along for a trip.

    I have muse but don't have anyway to put it through because shadowclan is slowly on replies ahhh,

    I will never devolop the iplier.

    He's gonna die alone with only 5 posts

    I usually am shy and don't know what to post lol


    It's me, ya boi


    I would leap onto responding to the butler if you do end up making him

    Contact me for any needed information love~

    tumblr_ofyz5qo7sn1ujiyo4o1_400.gif

    tumblr_ofyz5qo7sn1ujiyo4o2_400.gif

    tumblr_oxml9tZEqj1vkccfvo1_500.gif

    Main Account for

    {Markiplier}

    Dr Schneeplstein

    Edd  

    {DarkPaw}